Re: Re: Apgrejd........

Autor: Michal H. Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 22:08:17 MET

O Sun, 22 Mar 1998 12:24:22 +0100, "KrzysiekCh" <kchmiel_at_kki.net.pl>
wrote:

>Tomek napisał(a) w wiadomości: <6f0j11$1qf$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Jeśli chcesz płytę z TX, przyjżyj się Shuttle HOT-569. Mam taką i jestem z
>niej zadowolony. Podkręca się dobrze. Widziałem też, że nowe wersje mają
>jakieś jumpery do dysków Seagate (ale szczegółów nie znam).

Rowniez polecam Shuttle Spacewalker HOT-569. Jestem rowniez
szczesliwym posiadaczem tej plyty. /Bedziesz szczesliwy pod warunkiem,
ze zainstalujesz sterowniki z zalaczonego CD, a nie z zalaczonej
dyskietki.../
Michal H. Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl