Re: CHIPSET VIA APOLLO -100 MHz

Autor: Jan Olszewski (jachol_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 23:55:51 MET

Andrzej Karpinski napisał(a) w wiadomoœci:
<83E0CB76CA_at_golem.umcs.lublin.pl>...

Myslisz ze po co funkcje 3D wciska sie w
procesor? A po to ze magistrala zewnetrzna jest zbyt wolna zeby je dalej
robil procesor na karcie graficznej ;) Inna rzecz, ze te dane i tak
kiedys trzeba do RAMu karty wyslac, a tego niczym sie w Socket7 nie
przeskoczy... Dwa do przodu, trzy do tylu :>

PS. Jesli AMD K6 3D ma byc tak rewelacyjny w 3D, jak porownanie K6 z
PentiumII, to ja juz wole zwyklego Pentiuma i 3Dfx albo innego i740 ;>

Skad ta ironia. Wcale nie twierdze, ze 3D jest lepszy od PII.Wprost
przeciwnie - uwazam, ze K6 3D to tak jak podlaczenie staruszka, po wypadku
do aparatury podtrzymujacej zycie. Ja bym dokonal eutanazji.

Jachoo - killer :-)
jachol_at_friko2.onet.pl