Re: Problem z PnP

Autor: Virus (virus_at_free.in.com.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 20:17:34 MET

Ustaw w setupie.
1. Jezeli karta SB jest ISA to ustaw ze przerwanie nr 5 jest zarezerwowane
dla ISA
2. Mozesz ustawic jakie przerwania sa na sodpowiednich slotach PCI (np 1 2
3 4), warunek musisz wylaczyc ustawienie Auto. Tak ze zmusisz aby s3 bylo
np. B (jak 11)

Pozdrawiam

Virus
Legia Warszawa

Artur Solich <asolich_at_medianet.pl> napisał(a) w artykule
<6f3cne$c20$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Hi
> Mam nastepujacy problemik. Sound Blaster chodzil mi na przerwaniu 5 (cala
> reszta ustawin "klasyczna") a karta graficzna S3 Trio 64 PCI (chyba PnP)
na
> jakim innym wolnym. Na chwile wstawilem do komputera karte S3 ViRGE 2MB
PCI.