Problem z PnP

Autor: Artur Solich (asolich_at_medianet.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 16:59:55 MET

Hi
Mam nastepujacy problemik. Sound Blaster chodzil mi na przerwaniu 5 (cala
reszta ustawin "klasyczna") a karta graficzna S3 Trio 64 PCI (chyba PnP) na
jakim innym wolnym. Na chwile wstawilem do komputera karte S3 ViRGE 2MB PCI.
Potem wstawilem znow S3 Trio. I niestety karta graficzna zajela mi
przerwanie 5 a SB prrzeniosl sie na 11. A niektore gry dosowe tego nie lubia
:(. Jak mam wrocic do poprzedniego ustawienia? Win95 pozwala mi na zmiane
ustawien SB, ale nie pozwala ruszyc ustawien karty graficzej :(

Konfiguracja:
Bios: Award PnP
Karta: S3 Trio 64 PnP PCI
Sound BLaster 16 PnP