Re: Problem z PnP

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 21:15:07 MET

Artur Solich napisał(a) w wiadomości: <6f3cne$c20$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Hi
>Mam nastepujacy problemik. Sound Blaster chodzil mi na przerwaniu 5 (cala
>reszta ustawin "klasyczna") a karta graficzna S3 Trio 64 PCI (chyba PnP) na
>jakim innym wolnym. Na chwile wstawilem do komputera karte S3 ViRGE 2MB
PCI.
>Potem wstawilem znow S3 Trio. I niestety karta graficzna zajela mi
>przerwanie 5 a SB prrzeniosl sie na 11. A niektore gry dosowe tego nie
lubia
>:(. Jak mam wrocic do poprzedniego ustawienia? Win95 pozwala mi na zmiane
>ustawien SB, ale nie pozwala ruszyc ustawien karty graficzej :(
>
>Konfiguracja:
>Bios: Award PnP
>Karta: S3 Trio 64 PnP PCI
>Sound BLaster 16 PnP

Zarezerwuj zasoby w Menedżerze urządzeń kliknij Komputer, zarezerwuj zasoby,
dodaj przerwanie 5. Usuń kartę z systemu i SB też. Przeładuj system. Doda Ci
kartę na przerwaniu 11 (lub innym wolnym) a potem odrezerwuj zasoby i doda
Ci po resecie SB (jeżeli ci go tez zainstalowal na innym IRQ to go wywal)

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław