Re: Apgrejd........

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 21:54:28 MET

"Tomek" <tomek_at_priv.sos.com.pl> napisał(a):

> Witam!!!!
>
> Wlasnie przymierzam sie do remontu mojego blaszaka. Zamierzam kupic procesor
> P200 MMX, ktory bedzie pracowal na 266. Niektorzy polecaja mi jednak AMD K6

Obecnych P200MMX raczej nie podkręcisz na 266 bo mają blokadę mnożnika

> mowiac, ze jest lepszy. Wiem, ze w testach wypada niezle, ale na poczatku
> Cyrix tez wydawal sie niezly a okazal sie porazka. Jesli ktos posiada K6 to
> prosilbym o kontakt.....
> Co do plyty to przede wszystkim musi sie dobrze podkrecac. BTW: jak to jest
> z TXami. Mam dysk
> Seagate, ktory jest na "czarnej liscie" incompatibile z chipem TX:( O ile
> wiem to chodzi o roznice w napieciu 3,3V z ktorym nie dziala twardziel. Nie
> moznaby na przyklad jakos tego "ominac" i zmusic
> twardziela do dzialania? Jesli ktos wie to prosilbym o posty na ten
> [...]

Códów nie ma :(
Ale można kupić płytę na tzw TX-Pro czyli ALI Aladdinie IV+, ma
wydajność i bajery TXa bez jego wad :)
Sam mam taką płytę (i to bardzo cienką PCCHIPS) i jak na razie oprócz
chorego rozkładu rzeczy na płycie - zero problemów :)
Chodzi na 83 MHz więc moje P200MMX biega na 250 :)
Za nieco większe pieniążki można już dostać płyty na nowych chipsetach
VIA i ALI "V" mające obsługę AGP !

> A jesli sie nie da to prosilbym o porady na temat plytek z chipami VX
> (podobno Explorer II P51430 VX jest niezly).....

VX to obecnie już zabytek ...

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )