Re: Zycie z Adaxem czystym relaxem?!

Autor: VITTO (vima_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 12:34:05 MET

Cześc
Płyta ta nazywa Intel Marl i była pierwszą płytą ATX montowaną do Adax-ów
Żeby system zobaczył CD na 2 kanale bo tak jest standartowo zamontowany w
w/w Adax-ie,musisz mieć uaktualniony plik mshdc.inf albo coś takiego(ale
bardzo podobna nazwa), na priva prześle Ci mój.
Startujesz windę,wyrzucasz (SYSTEM,kotrolery dysków twardych)
wychodzisz do czystego dosa, do katalogu windows\inf\ przegrywasz
uaktualniony inf)
i odpalasz ponownie windę (resetem)
w niektórych przypadkach trzeba jeszcze zresetować BIOS (zworką)
that's all
pozdr V.

<350fd2df.0_at_news.tpnet.pl>...