Zycie z Adaxem czystym relaxem?!

Autor: Mirek 'Leon' Iwanowski (iwanow_m_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 18:27:39 MET

Czesc!
Mam maly problem, a wlasciwie nie ja ale moj kumpel. Jest Adax, Pentium 120,
16MB, 1,7HDD CDrom x8, Karta grafiki PCI MACh 64 VT +karta sieciowa+karta
muzyczna. Plyta główna Intel Corporation Advenced/ML (Merlin chyba czy jakos
tak?) Bios- AMI BIOS 1.00.06.DB0. ZERO, totalne zero instrukcji (komputer w
"spadku").
Teraz zasadniczy problem. Po zainstalowaniu WIN95 nie widzi CDroma (pod
czytym dosem wszystko ok) i są wykrzykniki w Systemie pod "Pierwszy
kontroler IDE (pojedyncza kolejka FIFO)" i "standardowy podwojny kontroler
PCI IDE".
W wydajności pisze "Główny rekord rozruchowy zmodyfikowany -..." i
"Stronicowanie w trybie zgodności..." mimo że zero serowników i wyprulismy
wszystkie karty (ktore i tak sa P&P).
Najwieksze jaja to bylo to, ze z poczatku jak byl wgrany sterownik
"standardowy podwojny...." to w BIOSie nie bylo drugiego kanalu IDE (serio!
disabled) Pierwszy raz takie cos widzialem. Jak ten sterownik wycialem i
resetnalem komputer to kanal sie pojawial. Kind of magic!
Czy jest mozliwe ze ten komputer potrzebuje WIN95 osr2? Pod pod WIN95 to nie
bardzo, a ogladało go już paru ludzi.

Dzieki za wszelka pomoc!

No women, no kids... that's the rule.
Mirek 'Leon' Iwanowski
mailto:iwanow_m_at_zeus.polsl.gliwice.pl
mailto:iwanow_m_at_figaro.ae.katowice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~iwanow_m