Re: Problem z nagrywarka

Autor: Artur Lukasik (Alukasik_at_sokrates.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 23:21:39 MET

Adam Hetmański wrote:

> Pewnego dnia Mon, 16 Mar 1998 20:33:11 +0100, ARTUR lUKASIK
> <aLUKASIK_at_SOKRATES.UMCS.LUBLIN.PL> rzucił/(a) tekst:

> Nie ma żadnej, ale jednak to prawda. Sam miałem partię PHILIPS-ów,
> które padały jak muchy, a gdy w międzyczasie (bez żadnej reinstalacji
> itp.) nagrywałem na innych (np. TDK, Verbatim) nie miałem więcej
> takich problemów. Poza tym, swój wniosek wysunąłem nie tylko na

> A tak na marginesie - w podręczniku do nagrywarki jest podawana
> lista "zalecanych" dysków od konkretnych producentów, więc coś w tym
> musi być - widocznie nie są te wszystkie dyski takie same, nie mówiąc
> [...]
Ano wlasnie szanowny kolega tylko potwierdza moja sugestie
- podany poprzednio problem dotyczyl finalizowania plytki a nie bledow w
ogole z nagraniem. Sie zgadza, ze rozne plytki maja rozna wartosc
odbijanego swiatla, rozna dokladnosc naniesienia nosnika, kolor itp.
- i dlatego jeden laser sobie poradzi a drugi nie -
Ale!!! Problem wowczas nie dotyczy wylacznie finalizowania plyty.
Dalej podtrzymuje, ze jezeli juz track zostal nagrany poprawnie to brak
finalizacji dysku nie zalezy w zaden sposob od rodzaju noscika- chyba,
ze track byl za dlugi a nalozony nosnik na plytce za krotki - co akurat
w przypdku Philipsow nigdy mi sie nie zdazylo
p.s.
Nie przepraszam bo moja uwaga nie miala w przeciwienstwie do szanownego
replikanta zlosliwego charakteru a jedynie charakter doradczy.
Pozdrawiam