Re: Re: Problem z nagrywarka

Autor: Adam Hetmański (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 16:15:13 MET

Pewnego dnia Mon, 16 Mar 1998 20:33:11 +0100, ARTUR lUKASIK
<aLUKASIK_at_SOKRATES.UMCS.LUBLIN.PL> rzucił/(a) tekst:

>Panowie tu piszecie o wadliwych partiach plytek...
>W moim przypadku takie zjawisko zdarza sie w systemie raz na miesiac
>i jest to oznaka, ze nalezy odtworzyc system z kopi zapsowej
> - i to rozwiazanie zawsze pomaga...
>Osobiscie nie wierze w takie brednie, ze Philipsy to sie nie finalizuja
>a jakies inne tak - gdzie tu logika.

Nie ma żadnej, ale jednak to prawda. Sam miałem partię PHILIPS-ów,
które padały jak muchy, a gdy w międzyczasie (bez żadnej reinstalacji
itp.) nagrywałem na innych (np. TDK, Verbatim) nie miałem więcej
takich problemów. Poza tym, swój wniosek wysunąłem nie tylko na
podstawie mojego doświadczenia ale także mojego znajomego,
posiadającego całkiem inną nagrywarkę, a mającego dokładnie te
same problemy z dyskami PHILPS-a co i ja. Poza tym problem z tymi
dyskami nie wynika tylko podczas finalizacji tego dysku, ale podczas
całego nagrywania - niekiedy sypały się na początku nagrywania,
niekiedy w środku, a niekiedy całkiem na końcu i to przy przegrywaniu
różnych formatów dysków, zarówno CDROM, CD Mixed Mode, jak i
CD Audio w moich przypadkach.
A tak na marginesie - w podręczniku do nagrywarki jest podawana
lista "zalecanych" dysków od konkretnych producentów, więc coś w tym
musi być - widocznie nie są te wszystkie dyski takie same, nie mówiąc
już o różnych materiałach użytych do produkcji tych dysków.

>Czasem G-`95 potrafi sobie dopisac do rejestru jakas brednie i wszystko
>(czyt. nagrywarka) przestaje poprawnie dzialac.

I co? Wpisał sobie: PHILIPSY nie nagrywać, inne nagrywać !?!?!? :-)))
(przepraszam za złośliwość ...)