Re: Startowanie komputera z ROM'u

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 00:01:45 MET

From: Michal Baszynski <michal_at_nospam.ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl>
>Dlaczego piractwo??? Przeciez np. taki REALTEK do kart na swoich
>ukladach (np. Geniusy NE2500 - sa na ukladzie RTL 8029 ) udostepnia
>zawartosc BOOTROM-u na swoim serwerze! Trzeba wiec tylko znalezc strone
>producenta swojej karty lub scalakw na niej i po klopocie.

Zapewniam cie, ze nie wszyscy producenci udostepniaja program do swoich
bootpromow (aczkolwiek nie umiem ich wskazac), wiec twoje zapytanie ma
troche takie znaczenie, jakbym ja powiedzial 'Kopiowanie systemow
operacyjnych jest piractwem', a ty na to: 'Alez skad, przeciez linux jest za
friko.'. No wiec chyba obaj mamy racje...

Sorry za niescisla poprzednia wypowiedz...

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.