Re: POMOCY - ZAWIESZA MI SIE KOMPUTER!!!

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 23:56:46 MET

From: R.Zylla <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl>
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Wypraszam sobie :)
> Jedynie zinterpretowalem z napisow jaki program sie wykrzaczyl.

Niepotrzebnie sie obruszasz. To bylo bez ironii - czyste uznanie. Serio.
Moja wiedza z windozy ogranicza sie prawie tylko do tego, ze jak mi wywali
komunikat: "Wystapil blad w module <nieznany>", to wiem, ze juz czas
przeinstalowac pare rzeczy... :)

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.