Re: Startowanie komputera z ROM'u

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 22:07:53 MET

From: chmiel_at_ibmer.waw.pl <chmiel_at_ibmer.waw.pl>

>Mam DOS 6.22 i nic nie "fixowalem" ...
eh, chyba juz dyskutowalismy o tym pl.comp.sys.novell :)
czasami jest to wymagane, czasami zabronione a czasami wszystko jedno.
U siebie w pracy mam 2 pierwsze przypadki. Zalezy to od karty, a wlasciwie
jej driverow - tak sadze...
W ksiazkach pisza, ze jest to konieczne, ale ksiazki klamia :)

>Herezje ... :-)) mam ramke 802.3 i nie laduje zadnego rpl.
>Ktos mi kiedys pisal ze zalezy to od wersji firmware ROM ...
>NetWare 3.11 ...

Chyba jednak musisz ladowac RPL.NLM, jesli chcesz miec remote booting... ?
(ew. ETHERRPL.NLM lub inny tego typu)

A ze to chodzi bez ramki 802.2 to bardzo mozliwe, choc u mnie nie wykonalne
:)

rowniez pozdrawiam,
./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.