Re: Czy ktoś ma kartę tuner tv

Autor: Rafa/l J. Czeka/la (rajczek_at_polbox.com)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 21:17:25 MET

Wojciech Głoćko napisał(a) w wiadomości:
<350d65cf.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...
>Taką dzięki której można oglądać telewizję na monitorze. Jeżli tak to jaka
>karta jest najlepsza i czy wogóle warto takie coś sobie sprawić jako
>alternatywę w stosunku do telewizora.

Mam!
Ale zanim kupiłem, to zrobiłem długotrwałe rozpoznanie w czasopismach,
internecie i w sklepach komputerowych.
Wybór padł na Zoltrix TV-Max (odradzam AVER-FUN TV)
Korzystna cena, dobre parametry, można oglądać w trybie pełnoekranowym oraz
w okienku, można łapać stop-klatki i zapisywać filmiki. Ponadto niedawno w
internecie pojawiły się nowe usprawnione drivery...
Jednym słowem rewelacja!

Czy jest to alternatywa w stosunku do telewizora...? Hm..., to zależy...
+ zaoszczędzenie miejsca na biurku
+ zintegrowanie sprzętu z komputerem
- jakość jest jednak nieco gorsza - tzn. 14" albo 15" to nie to co 21"

rajczek_at_ThePentagon.com
Commander Rafal J. Czekala
US Departament of Defense