Re: Monitory 15''/17"

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 10:26:53 MET

Arkadiusz Dabrowski wrote:
[ciach]
> >>>TRiNiTRON RULEZ 4 EVER !!!!!!
eee, aż tak dobrze to nie, ale fakt, jest niezły

jak chodzenie po bagnach???

> Co ty z tym wciąganiem ? Jakąś magię próbujesz nam sprzedać ? A może reklamy
> przedawkowałeś ? Obraz jest taki płaski jak wewnętrzna powierzchnia
> przedniej szyby kineskopu i kropka. Jak widzisz mistyczne efekty to
> poreguluj geometrię żeby przestało wciągać (podejrzewam poduszkę) - będzie
> znacznie lepiej.
>
> Po 8 godzinach przed monitorem sony to ja wciągam nosem łzy z obolałych
> oczu.
ciekawe, jak masz ustawioną jasność/kontrast... pewnie oba na 100% ;->>>

mam CTX Futura 17" (na Trinitronie) i przyznam się, że to jest najlepszy
monitor z jakim do tej pory pracowałem. Tu wychodzi to, że często siedzę
wiele godzin przy kompie i w związku z tym mocno ściemniam obraz, by nie bił
po oczach. No i mój monitorek ma przy tym nadal wyraźny obraz, w odróżnieniu
od wielu innych. Najgorsze były dla mnie zawsze Daewoo i HighScreen
(Vobisowskie) przy których po dwóch godzinach łzy leciały z oczu mimo, że
starałem się ustawić je jak najlepiej. A przy grach dużo szybciej.

Inna rzecz, że te dwa paski Trinitrona lekko mogą denerwować na początku,
później człowiek się przyzwyczaja. Jednak żeby twierdzić, że widać (przy
800x600) czarne paski! ROTFL! to drobne nieporozumienie (ktoś ostatnio tak
twierdził).

Cóż, ekran 'walcowaty' jak by nie patrzeć, jest bardziej 'płaski' od
kulistego, ale i tak sądzę, że za kilka lat będziemy narzekać na wypukłości
Trinitrona, gdy stanieją płaskie monitory... :)))))

PS. i nie sądzę, by dalsza dyskusja miała sens, bo to zaczyna przypominać mi
wojnę ideologiczną amiga-pecet, czy też windows-os/2...

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***