Re: Monitory 15''/17"

Autor: Arkadiusz Dabrowski (dobrov_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 14:55:20 MET

On Fri, 20 Mar 1998 10:26:53 +0100, "Michał R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl>
wrote:

>Arkadiusz Dabrowski wrote:
>[ciach]
>eee, aż tak dobrze to nie, ale fakt, jest niezły

>jak chodzenie po bagnach???

>ciekawe, jak masz ustawioną jasność/kontrast... pewnie oba na 100% ;->>>

Ustawiam jendo i drugie _ZAWSZE_ gdy zmieniają mi się warunki oświetleniowe.
Oczywiście ustawiam tak, żeby jak najmniej ślepnąć.

> [...]
>po oczach. No i mój monitorek ma przy tym nadal wyraźny obraz, w odróżnieniu
>od wielu innych. Najgorsze były dla mnie zawsze Daewoo i HighScreen
>(Vobisowskie) przy których po dwóch godzinach łzy leciały z oczu mimo, że
>starałem się ustawić je jak najlepiej. A przy grach dużo szybciej.
>
>Inna rzecz, że te dwa paski Trinitrona lekko mogą denerwować na początku,
>później człowiek się przyzwyczaja. Jednak żeby twierdzić, że widać (przy
>800x600) czarne paski! ROTFL! to drobne nieporozumienie (ktoś ostatnio tak

Co za nieporozumienie. Zbaraniałem. Piszesz o odstępach międzyliniowych, czy
o słynnych dwóch/jednym paskach na masce ?

>PS. i nie sądzę, by dalsza dyskusja miała sens, bo to zaczyna przypominać mi
>wojnę ideologiczną amiga-pecet, czy też windows-os/2...

Zgoda. Niech tylko wszyscy przyznają, że trinitron nie jest bez wad.
Bo niektóre laurki przypominają mi dziwnie opiewanie wspaniałości m$ przez
Annę Marię Jopek.

    +--\ /--\ +--\ +--\ /--\ | | Arkadiusz Dabrowski