Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1

Autor: Marek Prokopiuk (riczu_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 22:57:09 MET


>Prawda jest to ze jesli w grze uzyskujemy ponizej 20fps to gra sie
zle a ponizej >15 to juz tragedia. Powyzej 20 nie jest juz tak zle a w
granicach 30 mamy juz >wrazenie pelnej plynnosci ruchu. Prawda jest
wiec (jak ktos powiedzial), ze jest >duza roznica pomiedzy 24 klatkami
a 50. I prawda jest ze jest duza roznica >pomiedzy 24 a dajmy na to
80. Problem w tym, ze nie ma roznicy pomiedzy 50 >a 80. I dlatego
uwazam caly wyscig o fps w np. QII za bezsensowny. >Konkurencja w
kartach grafivcznych odbywa sie aktualnie w na poziomie: jedne >karty
50fps, drugie 60, a VooDoo II to i ze 100.

A ja uwazam roznice 50 a 80 fps za bardzo wazna. O ile w grach
tego teraz nie widac, to juz nie dlugo zostanie ta moc wykorzystana.
I jesli zwiekszy sie liczba obiektow dwukrotnie to predkosc powiedzmy
ze spadnie dwukrotnie i mamy 25 a 40. Roznica bedzie wyraznie
zauwazalna
Wiec predkosc fps jest niejako wykladnikiem mozliwosci karty.

Marek

--
riczu_at_friko2.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:06:14 MET DST