AverTv-Phone

Autor: PiTER[PL] (pk_at_comart.com.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 22:39:09 MET

Witam
Właśnie nabyłem to "cacko" I mam pytanie do posiadaczy tej karty.Czy do
wejścia zewnętrznego Video można podłączyć magnetowid poprzez wyjście
antenowe OUT magnetowidu,czy trzeba wyprowadzić wyjście po niskiej?Jeżeli po
niskiej to jak?Mam w magnetowidzie gniazdo Euro ale wykorzystane jest do
połączenia z telewizorem,a gniazd typu "czincz"(nie wiem jak to się
pisze)oprócz audio out L i P(Akai stereofoniczny)nie mam!Nie liczac wejścia
IN dla podłaczenia drugiego magnetowidu podczas nagrywania(lub
kamery)Podłaczałem antenowym OUT magnetowidu z żółtą wtyczką (Video IN)karty
Avera i po przełaczeniu na źródło Video nic tylko niebieski ekran?Gdyby
karta miała dla podłączenia dwa gniazda (Audio IN oraz Video IN)to
wiadomo:po niskiej,ale tu jest tylko jedno gniazdo "czincz "(nie smiać się
:)))
No i druga sprawa,a mianowicie czy można do obsługi tej karty wykorzystać
inne oprogramowanie niż dostarczane wraz z kartą?
Tradycyjnym HEJA!
Pozdrawiam
      Piotr Kalmus
  pk_at_comart.com.pl