Re: ATX

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 21:07:14 MET

Dnia Mon, 16 Mar 1998 00:38:21 +0100, "Piotr Przyłucki"
<piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> pisal:

>Programowy reset zachowuje sie jak twardy - wylaczane jest zasilanie
>m.in. dysku twardego. Czy jest to cecha samej technologii ATX, czy
>moze tylko zasilacza, a przyzwoite ATX'owe budy nie maja tej okropnej
>i zabojczej wady ?
nie maja, sprawdz kabelki od resetu do plyty - czy wlasciwie wpiete ..
to tak wyglada jak bys mial przycisk resetu wpiety do powerSW plyty

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment NIEBO z mojego adresu.