Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1

Autor: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com
Data: Tue 24 Mar 1998 - 13:34:00 MET

No, z tym sie moge zgodzic. Faktycznie nadawanych jest 50 polobrazow ktore daja 25 pelnych obrazow.
Tyle, ze kolejne polobrazy nie pochodza z jednego pelnego obrazu, gdyz w kamerze nie ma zadnej pamieci.
Nalozone na siebie kolejne polboobrazy nie dadza pelnego obrazu. W wtym tkwi zagwozdka.
Tak naprawde czekalem az ktos na to zwroci uwage (gdy pisalem wyzej cytowany tekst jeszcze mi to nie przyszlo do glowy) na ten d]o uchybienie.
Powoduje to, ze obraz jest w telewizorze bardziej plynny przy 25klatckach na sekunde niz w kinie.
Poza tym obraz w telewizorze (i kinie) jest w trakcie ruch u rozmyty co daje dodatkowa informacje dla oka o ruch w obrazie.
W komputerze tego nie ma i faktycznie prxjestem sie w stanie zgodzic, ze komputer musi wyswietlac wiecej klatek na sekunde niz telewizor
aby obraz byl plynny.
Nikt mnie jedna k nie przekona, ze potrzeba 100fps, zeby bylo plynnie. Moze 4-50 ale to juyz gora. wszrelkich mozliwych wymagan.
Te wyniki na VooDooII/PiiII-300 dajace ponad 100fps to przegiecie. Nikomnu to nie jest potrzebne.

Zbyszek Klos