Fix do Outlooka

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 20:24:18 MET

Czesc,
chcialem was poinformowac, ze zrobilem na wlasny uzytek taki 'fix'
do
polskiego outlook expressa, ktory 'naprawia' takie kwiatki jak
'----wiadomosc oRGinalna----' (hint dla nieznajacych ortografii:
powinno byc 'wiadomosc oRYGinalna').
Program przerabia takze 'Odp: ' na 'Re: ' oraz idiotyczne 'PD: '
na ludzkie
'Fwd: '.
Ten fix po prostu na chama wpisuje odpowiednie bajty do pliku
MSIMNUI.DLL,
dlatego wasza wersja outlooka musi sie zgadzac z moja :) - a jest
to wersja
4.71.1712.1. (albo .3) Byc moze to bedzie chodzic na innych
wersjach - fix
sprawdza
czy plik jest identyczny z tym wlasciwym, czy nie. Wiec nie
powinien nic
porabac, ale kto wie... Jak na razie Outlook chodzi
[nie]stabilnie... tfuuu.
Tzn chodzi tak jak chodzil :)
Ten moj Outlook jest z Explodera 4.0 PL, nie z 4.01.
Fix jest do zassania stad:
http://elf.univ.waw.pl/~premax/outlook/outlook4.html, jakby ktos
chcial.
Na stronie podalem tez bajty, ktore trzeba zmienic, jakby ktos
(slusznie)
nie ufal temu fixowi i chcial sobie sam pozmieniac tego DLL-a.

ps. byc moze mozna te 'Odp:' i 'PD:' zmienic jakos w konfiguracji,
ale ja jestem slepy, wiec sie nie smiejcie :)

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.