Re: Monitory 15''/17"

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 18:17:28 MET

> A jakim przyrzadem mierzyles plaskosc kineskopu ?
> Na moje krzywe oko to on jest po prostu plaski.

Romku, nie rozumiesz mnie. PanaFlat ma oczywiscie
plaska powierzchnie, ale nie uswiadczysz w nim tego
przyjemnego efektu "wciagania". Mozna powiedziec
ze obraz na Trinitronie nawet jest lekko wklesly.
Podkreslam: OBRAZ jest plaski, a nie kineskop.
Przy 21" PanaFlat pracowalo (czyt: gralo :) mi sie
bardzo dobrze. Ale mimo tej plaskiej powierzchni
kineskopu nie bylo widac specjalnej roznicy do
np. Samsunga 500b, ktory jest w 100% wypukly :)

> Czy Sony Trinitron nie jest wypukly ?
> Na moje krzywe oko to jego ekran jest wycinkiem walca

Ekran jest wycinkiem walca. Obraz jest w 100% plaski.

> Byc moze ale ... nie chrzancie o plaskosci Trinitrona
> bo sie osmieszacie.

Ja i tak uwazam, ze obraz na Trinitronie lekko "wciaga" :)
TRiNiTRON RULEZ 4 EVER and more :)

>Romek
>~~==__ Pecetologia to nauka doświadczalna __==~~
> ~~==__ ale czasami RTFM please __==~~

CU L8r !

    Jacek Dabrowski
also known as Surgeon