Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 09:25:32 MET

Marcin Skura wrote:
> A co do podajnika papieru w 5L, nie dowiesz się jakdziała, póki nie
> sprawdzisz. Moja 5 padła po 3mc używania. Zapłakałem: A tak pięknie
> drukowała. Kopałem w nią, obracałem do góry nogami, na szczęście jest
> na tyle solidna, że trudno ją rozkrecić :))).
5L i solidnosc nie idzie w parze. Tak delikatnej obudowy jeszcze nie
widzialem (dolne zaczepy z tylu sa tak mizerne ze najmniejsze
przeciazenie i sie urywaja, a i klapki przy podajniku/odbieralniku
papieru nie naleza do najmocniejszych). Choc sam wewnetrzny
szkielet jest solidny. A co do trudnosci w rozkrecaniu to seria 3
faktycznie latwiej sie poddawala rozbieraniu.

pOSdrowienia
        Jacek