Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 12:52:02 MET

Właśnie pochwaliłem mojego Laserka i zrobiłem to w złym momencie:
paskudnie zaciął się papierem. Objawy: głośno pociągnął jedną kartkę,
głośno pociągnął i zagiął drugą i... wciągnął i nie chce puścić. A jak
pisałem wcześniej: zbudowana jest solidnie. Kartka siedzi mocno
wciągnięta bokiem po jedno z kólek (właśnie drukowałem dokument
landscape - może postanowił sam obrócić stronę?).
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX Pisz do mnie na: X
XX mskura_at_friko2.onet.pl X
XX !!!czyli usun xxx przed adresem!!!X