Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 22:18:00 MET

W dniu Sat, 14 Mar 1998 18:35:50 +0100, "Bartłomiej Kosik"
<bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com> napisał:

>roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...
[mniam]

>Ja porównywałem wydruki z Epsona 600 i HP 690C+ na papierze ksero i na
>papierze producentów (czyli Epson do Epsona i HP do HP) do wydruków w
>wysokiej rozdzielczości (i do foto HP) i Epson wypada zdecydowanie lepiej...
>Zaznaczam że nie mam żadnej kolorowej drukarki (jestem niezależnym
>badaczem - we własnym interesie bo planuję dopiero zakup, więc szukam - BTW:
>jaką masz drukarkę?). Posiadam za to HP 4L - dla mnie rewelacja, szkoda że
>6P jest taka droga, bo 5L i 6L nie chcę ze względu na ten podajnik, a
>drukarkę laserową wykorzystuję do tekstu więc różnica 300 czy 600dpi jest
> [...]
Miałem HP50, 550, 600, 660, a teraz mam 5L. W dawnychczasach nie
trzeba było się czarować by zachwycał jakikolwiek kolor, może
spróbujcie testów na jednakowych driverach lub po kalibracji kolorów
jeśłi to mozliwe.
A co do podajnika papieru w 5L, nie dowiesz się jakdziała, póki nie
sprawdzisz. Moja 5 padła po 3mc używania. Zapłakałem: A tak pięknie
drukowała. Kopałem w nią, obracałem do góry nogami, na szczęście jest
na tyle solidna, że trudno ją rozkrecić :))). Opanowałem pewne triki i
potrafiłem drukować z podajnika ręcznego. Po pół rocznym odpoczynku
wziąłem ją i przypadkowo wydrukowałem coś - od tego czasu ... tfutfu
... działa. Osatnio zrobiłem jej ałka i zmieniłem kierunek wychodzenia
koperty z odbiornika, ale ta była już zadaleko... cała została
upakownana na przestrzeni szerokości 5mm w piekną harmonijkę, w
miejscu niedostępnym, ale z uporem, poświęceniem wydłubałem tą
kopertę.

>W BRD gdzie chyba będę ją kupował w sklepie kosztuje ok. 450DM - MWS (około
>10% ceny. I nie piszcie że 15% bo tyle nikt nie odda, nowe zasady :-<)

>Ale z Ciebie pesymista... W Polsce głowica (sama bez serwisu kosztuje ok.
>650 zł).
>A tak szczerze mówiąc to jest właśnie to co mnie jeszcze powstrzymuje przed
>zakupem. Ciągle liczę że może na dniach HP stworzy drukarkę która dorówna
>Epsonowi i nie będzie tego ryzyka, ale na razie się nie zanosi, a ja jusz
>muszę kupować.
Widziałem wydruki z Epsona, jest tego warta :->

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX Pisz do mnie na: X
XX mskura_at_friko2.onet.pl X
XX !!!czyli usun xxx przed adresem!!!X