Re: Monitory 15''/17"

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 00:54:51 MET

At 21:22 03-17-98 +0100, you wrote:

>Koledzy! Chyba zartujecie !? Ja rozumiem, ze NEC czy
>Samsung maja dobra (podkreslam:DOBRA) jakosc
>obrazu, a PanaFlat ma pseudo-plaski ekran, ale nie

  A jakim przyrzadem mierzyles plaskosc kineskopu ?
  Na moje krzywe oko to on jest po prostu plaski.

>mozecie takich monitorow porownywac z Trinitronem,
>wykonanym w zupelnie innej technologi.
>Mialem okazje grubo ponad tydzien popracowac
>na takim 17" cacku f-my SONY i stwierdzam, ze
>gdy pierwszy raz przy nim usiadlem, to mialem
>wrazenie jakby ekran mnie "wciagal" :-) Gdy
>przesiedzialem przed nim te 10 dni i wrocilem
>do starego Daewoo TO BYL DOPIERO SZOK !
>Ja za tydzien kupuje Sony..... Nigdy wiecej
>wypuklych monitorow !

  Czy Sony Trinitron nie jest wypukly ?
  Na moje krzywe oko to jego ekran jest wycinkiem walca
  wiec plaski jest w jednym kierunku a wypukly w drugim.

>TRiNiTRON RULEZ 4 EVER !!!!!!

  Byc moze ale ... nie chrzancie o plaskosci Trinitrona
  bo sie osmieszacie.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~