Re: Zasilanie ZIPA

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 00:54:53 MET

At 23:31 03-17-98 +0100, you wrote:

>Drażni mnie dość duży zasilacz do zewn. ZIPA na który
>i tak zawsze brakuje gniazda.
>Wg specyfikacji daje on 5V 800 mA.
>Czy nie możnaby wyciągnąć takiego zasilania z jakiegoś
>zewnętrznego portu ?

  W portach ????
  Na wtyczce do drukarki jest wyprowadzone
  takie napiecie ale obciazalnosc najwyzej 50mA
  Na wtyczkach do RS232 tez jest napiecie ale
  znowu za mala obciazalnosc - wystarczy do zasilania
  myszy.

>Który, jakie piny ?

  Ale mozna zrobic wyprowadzenie z wtyczek na kabelkach
  wychodzacych z zasilacza.
  Tam sa napiecia 5V i 12 V oraz dwa czarne druty z zerem.
  Jaki kolorek ma 5V wystarczy maly woltomierz.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~