Re: Płyty główne Chaintech

Autor: Tomek Połaski (tompol_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 09:27:43 MET

>Chcą 480zł. W jednym miejscu znalazłem za 430, ale to była firma-krzak
>z Pruszkowa (chyba) i gwarancja tylko na giełdzie...

Ja swoją kupiłem około miesiąc temu za 430 (firma z Łomianek, ale gwarancja
pełna, telefon 751-81-69), a potem nie byłem na giełdzie, więc nie
wiedziałem, że "skoczyło". A swoją drogą, to myślałem, że części komputerowe
to tylko tanieją...

[ciach]

>Wydzwaniam tam od 10 dni - nie mają i powiedzieli, że w tym tygodniu
>też nie będą mieli.

Na ten temat nic nie wiedziałem, miałem tylko adres.

>A ci to doprowadzili mnie niemal do furii. Dzwoniłem do nich wczoraj.
>Pytam "czy macie płyty Chaintech 5TDM2?" -> "Mamy jeszcze pięć sztuk".
>Cenę ustalili na 315 + VAT, więc OK. Zaklepałem sobie tę płytę i
>pojechałem. Po wystawieniu faktury w magazynie wydano mi 5TDM1 (duużo
>gorsza). Na zwróconą uwagę powiedzieli, że takie im teraz kazano
>wydawać. No i jeszcze faktura korygująca i będzie księgowanie razy
>dwa, a płyty dalej nie ma i - poza wszystkim - zmarnowałem pół dnia i
>ze 2 litry benzyny :-).

Ja jak poszdłem zorientować się w cenach, to stałem pięć minut, obejrzałem
cenniki, ściany, półki i niezauważony przez nikogo z personelu zdołałem
zbiec...;-))

>Także problem 5TDM2 nadal jest aktualny i jeśli ktoś mi dałby namiar,
>to byłbym bardzo wdzięczny. I ze względów technicznych prosiłbym o
>kopię odpowiedzi na e-mail, bo na przykład Twój (do Tomka) post
>datowany na 14.03 dotarł do mnie dopiero 3 dni później.

Jeden dzień to moja wina, bo posty wysyłam dopiero następnego dnia rano.

Miłego polowania!

                                          Tomek Połaski
                                  e-mail: tompol_at_friko.onet.pl
Prawo Murphy'ego:
Błądzić jest rzeczą ludzką, ale żeby zrobić naprawdę duży bałagan,
potrzebny jest komputer.