Re: Płyty główne Chaintech

Autor: Przmek Dargiel (przemek_at_writeme.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 13:17:47 MET

Czesc
Właśnie mam takš płytę, co prawda nie wiem gdzie w Warszawie można dostać,
ale mam jednš uwagę, gdy już będziesz kupował to sprawdź czy ma pod
procesorem czyjnik temperatury (oznaczony LM75). Bywajš takie wersje,
które tego nie majš, tak jak moja. Dokładniej jest to wyjaśnione w
instrukcji na stronie gdzie narysowana jest cała płyta
    Przemek Dargiel