Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 20:54:21 MET

> "Uzywanie kaset z tonerem innych producentow niz Hewlett-Packard nie
> narusza gwarancji ani zadnego zakupionego od HP porozumienia o osludze.
> Jednakze, jezeli awaria lub uszkodzenie drukarki HP Laser Jet okaze sie
> bezposrednim wynikiem uzywania produktu nie HP, koszt naprawy nie bedzie
> objety gwarancja lub porozumieniem obslugi HP. [...]"

czyli co? lac wszystko co wlezie i ile wlezie bo i tak w razie awarii
wymienia glowice na nowa. poza tym to mi nie za bardzo pasuje, bo przeciez
w momencie, kiedy zbiornik z atramentem "wystrzeli" (po napelnieniu go
jakims chlamem) zalewajac wszyskie mechanizmy, to nie bedzie to spowodowane
uzytkowaniem niezgodnie z wytyczymi producenta. bo przeciez producent na to
pozwolil.
to mozna wywnioskowac z tego co napisales.

poza tym nie rozumiem jeszcze jednego. mianowicie piszesz:

> Mowiac po ludzku: moge uzywac niefirmowego tuszu lub tonera i nic nikomu
do
> tego. Musze sie tylko liczyc z tym, ze w razie wyciekow, serwis niewasko
> skasuje mnie za czyszczenie sprzetu.

wiec gdzie tu gwarancja, za która place? mowic o gwaracji mozna wtedy,
kiedy takie naprawy serwis wykonuje nieodplatnie, tymbardziej, ze takie
uzytkowanie jest zgodne z zaleceniami producenta. choc mi to sie nie
"smieje". w momencie kiedy bule to juz nie mozna mowic o gwarancji. cos tu
nie gra. moze to tylko odnosi sie do drukarek laserowych HP???

--
                                       pozdrowionka...
                                       email:  piotr_ta_at_friko2.onet.pl