Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 22:49:20 MET

>to dlaczego facet ma gwarancje na głowicę i drukarkę. jeżeli Epson nie daje
>gwarancji to kto daje? dystrybutor na Polskę?
>nie daje gwarancji na użytkowanie drukarki niezgodnie z wytycznymi
>producenta jak każdy zresztą.
>oprzy napełnianiu zbiornika HP w okresie gwarancyjnym też żegnasz się z
>gwarancją.

A tu nie masz racji.
Cytuje z instrukcji obslugi HP 6p str. 6-3:

"Uzywanie kaset z tonerem innych producentow niz Hewlett-Packard nie
narusza gwarancji ani zadnego zakupionego od HP porozumienia o osludze.
Jednakze, jezeli awaria lub uszkodzenie drukarki HP Laser Jet okaze sie
bezposrednim wynikiem uzywania produktu nie HP, koszt naprawy nie bedzie
objety gwarancja lub porozumieniem obslugi HP. [...]"

Koniec cytatu.

O ile dobrze pamietam, to podobny fragment jest w dokumentacji do mojej
prywatnej HP 670C.
Mowiac po ludzku: moge uzywac niefirmowego tuszu lub tonera i nic nikomu do
tego. Musze sie tylko liczyc z tym, ze w razie wyciekow, serwis niewasko
skasuje mnie za czyszczenie sprzetu. Ale jesli niezaleznie od tego padnie
np. elektronika, to mam prawo dobijac sie o naprawe gwarancyjna.

>--
> pozdrowionka...
> email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl
Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesów Informacyjnych Toruń
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl