Re: Automatyczna sekretarka + fax

Autor: Bart³omiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 20:21:06 MET

Danny napisa³(a) w wiadomo¶ci: <6ecjfh$9b2$3_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Bart³omiej Kosik napisa³(a) w wiadomo¶ci:
><6ea3a4$a1h$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>zobaczy³em
>oniemia³em -

>jak w tym
>wywali³em

>mawia³ mi¶
>>
>Specjalnie na Twoje ¿yczenie sprawdzi³em SuperVoice. Je¶li u¿ywasz
>SpeakerPhone to mo¿e byæ problem,

Czasem u¿ywam, a teraz ca³y czas, bo sprzeda³em faks i jescze nie kupi³em
telefonu - i co wtedy zrobiæ z super SuperVoice?

>natomiast je¶li masz do modemu
>pod³±czony telefon to masz te funkcje, o które siê dopominasz
>powy¿ej. Do ³±czenia mo¿na wykorzystaæ dialer z SV. Jego mankamentem
>jest ograniczenie tylko do 5 programowanych numerów

W BitWare mam 80..., 5 to trochê ma³o...

>(nie dotyczy to faksu, gdzie dodatkowo jest opcja wysy³ania grupowego)

Eeee.... To to jest w Windows, a i tak w Polsce ciê¿ko skorzystaæ, bo pani
Basia odbiera ka¿dy faks i jak s³yszy:
Bzzzz, Bzzzzz to odk³ada s³uchawkê...
No chyba ¿e SuperVoice jeszcze sam prosi o podanie sygna³u faksu za pomoc±
nagranej wcze¶niej wiadomo¶ci.

Je¿eli ma rzeczywi¶cie te funkcje to siê na niego przerzucê jak tylko kupiê
telefon, chyba ¿e jednak sentyment bêdzie silniejszy. CO jak co ale
SuperVoice wygl±da duuu¿o ³adniej od BitWare, ale chyba funkcjonalno¶æ to
BitWare ma trochê wiêksz±.

Jescze jedno pytanie.... (jak mawia³ porucznik Colombo)
Sk±d (jakbym siê zdecydowa³) ¶ci±gn±æ SuperVoice? Wiem ¿e mo¿na, i jest to
100% Legal, ale zgubi³em gdzie¶ adres spod którego go ci±gn±³em ostatnio.
Mo¿e wiesz?
I jeszcze jedno pytanie:
Jaka jest aktualna wersja (tzn. ta której u¿ywasz, bo ja ogl±da³em chyba
2.2)?

Pozdrawiam...
Bartek

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuñ xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wroc³aw