Re: Automatyczna sekretarka + fax

Autor: Danny (urzula_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 01:30:33 MET

Bartłomiej Kosik napisał(a) w wiadomości:
<6ea3a4$a1h$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Danny napisał(a) w wiadomości: <6e9o7b$kas$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>
><CUT>

zobaczyłem
oniemiałem -

> [...]
wywaliłem
>go):
>
>1. Zadzwonić...
>2. Gadać ile mi się chce...
>3. Wysłać faks
>4. Znowu gadać ile chcę
>5. Dostać faks
>6. Znowu gadać ile chce
>.
>.
>.
>X. Robić to X razy
>X+1. Rozłączyć się kiedy chce?
>I to wszystko podczas jednego połączenia ma się rozumieć (jak

Specjalnie na Twoje życzenie sprawdziłem SuperVoice. Jeśli używasz
SpeakerPhone to może być problem, natomiast jeśli masz do modemu
podłączony telefon to masz te funkcje, o które się dopominasz
powyżej. Do łączenia można wykorzystać dialer z SV. Jego mankamentem
jest ograniczenie tylko do 5 programowanych numerów (nie dotyczy
faksu, gdzie dodatkowo jest opcja wysyłania grupowego)

--
Danny