Re: RIVA czy 3Dfx

Autor: Adam Nowak (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 14:16:38 MET

Marek Ciesielski wrote:

> Zle Ci wiadomo.

> W tej chwili sa w "stabilnej wersji beta" - osobiscie sprawdzilem.

> Oczywiscie mozna zapomniec o innych malo waznych programach - lightwawe,
> 3Dstudio itd...
> --

No jasne - bo praca w 800/600 (a tylko na tyle pozwala Riva) w
LightWavie i Max'ie to marzenie kazdego :) Tego typu argumenty sa
zupelnie bezsensowne - to tak jakby grac w GL Quake'a w 320/200 - moze
ktos tak robi ale jaki to ma sens? Riva jest karta do gier i taka
pozostanie. Do 2D jest w tej klasie cenowej Millenium2 a do 3D
Permedia2. Uzywanie Rivy nawet do polprofesjonalnej pracy w 3D jest
poprostu smieszne.

Pozdrowienia

Vindex