Czy to normalne?

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 10:03:57 MET

    Wystartowałem komputer z dyskietki startującej Windows'a. Jako, że dysk
był czysty (nowy), podzieliłem go na partycje "fdisk"'iem zawartym na tej
dyskietce, czyli poprzez DOS w wersji 7.0. Następnie zainstalowałem cały
system DOS v.6.22. Po ponownym uruchomieniu komputera i zainicjowaniu
systemu już z HD, ku mojemu zdziwieniu, była aktywna tylko jedna partycja
(podstawowa - C:). Gdy odpaliłem znowu sprzęt z dyskietki startującej -
wszystkie partycje się ukazały. Czy DOS w wersji 7.x nie jest kompatybilny
pod tym kątem z wersją 6.22? Czy takie zachowanie jest normalne? Czy - de
facto - należałoby "partycjować" dysk z DOS'a 6.22?
    Nadmieniam, że po zainstalowaniu Windows'a też wszystko wróciło do
porządku.

--
Pozdrowienia...
-