Re: RIVA czy 3Dfx

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 17:54:40 MET

Adam Nowak napisał(a) w wiadomości: <350BD4B6.5A17CC0C_at_friko.onet.pl>...

>No jasne - bo praca w 800/600 (a tylko na tyle pozwala Riva) w
>LightWavie i Max'ie to marzenie kazdego :) Tego typu argumenty sa
>zupelnie bezsensowne - to tak jakby grac w GL Quake'a w 320/200 - moze
>ktos tak robi ale jaki to ma sens? Riva jest karta do gier i taka
>pozostanie. Do 2D jest w tej klasie cenowej Millenium2 a do 3D
>Permedia2. Uzywanie Rivy nawet do polprofesjonalnej pracy w 3D jest
>poprostu smieszne.

A czy ktoś może łączył kartę na Premedii 2 z Voodoo (a najlepiej Voodoo 2)?
No bo ja i gram i pracuję w 3D, a przy następnej wymianie sprzętu chciałbym
taki tandemik. Czy może ktoś już ma przecieki czym będzie Banshee? Czy to
tylko do gier czy do pracy też?

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław