Re: Help! Sterowniki do karty dzwiekowej.

Autor: Marcin (marcinz_at_fox.ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 12:11:12 MET

Przede wszystkim wielkie dzieki za informacje. Sciagnalem sterowniki ze
strony ktora mi podales, niestety w dalszym ciagu mam problem poniewaz nie
udaje mi sie ich zainstalowac (pojawia sie ramka w podanej lokalizacji nie
ma informacji o sprzecie), niestety nie mam tez starych sterownikow do tej
karty. Jezeli wiesz co z tym fantem zrobic to bardzo prosze o jakies
wskazowki.
   faza_at_student.uci.agh.edu.pl