Re: Riva128 i 3Dfx.

Autor: Dan (rogor_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 18:44:32 MET

L.S.W napisał(a) w wiadomości: <6edv4b$gj$2_at_rekin.onet.pl>...
>[...] Moglbym przekornie sie spytac :dlaczego tak krytykujesz RIVE :-)

Ależ nie krytykuję, drogi Łukaszu. Jestem tylko przekorny. Faktem jednak
jest, że są problemy z instalacją tych kart. Nawet autoryzowany dealer kart
firmy ELSA w Polsce (www.servodata.com.pl), przyznaje iż takowe istnieją i
zaleca, by instalację wykonał przeszkolony serwis (chodzi mi oczywiście o
Elsę Victory Erazor). I taka rzecz ma się podobno ze wszystkimi kartami na
Rivie, a Elsa, jak mi wiadomo, jest najstabilniejsza pod oknami. Przy
niewłaściwej konfiguracji, mogą być problemy. Tak czy siak, jestem
"zauroczony" tą kartą.
Mam propozycję. Załóżmy stronę WWW, coś jak www.3dfxmania.com , tyle że o
kartach opartych na Rivie. Takim sposobem można rozwiązać wszystkie
wątpliwości co do tych, nomen omen, bardzo dobrych kart. Wszystkich
zainteresowanych proszę o maila.
Pozdrowienia.
Dan
dan_at_kki.net.pl