Re: Automatyczna sekretarka + fax

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 02:41:16 MET

Danny napisał(a) w wiadomości: <6e9o7b$kas$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

<CUT>

>Ze dwa lata temu BitWare mi bardzo odpowiadał, potem po kupieniu
>Zyxela pomęczyłem się trochę z Trio, do Geniusa dostałem ostatnio
>SuperVoice, który jest tak jak nazwa, czyli super. A jak zobaczyłem
>ostatnią odsłonę Bitware'a (dodawaną do Zoltrix'ów) to oniemiałem -
>jak można było spieprzyć taki program (ten sprzed dwóch lat),
>naćpane bzdetów, nieczytelne plus uwagi powyżej.
>Naprawdę zobaczcie SuperVoice, też tylko dwie dyskietki.

Patrzyłem!
Bardzo ładny (grafika) itd., dobrze zaprojektowany, ale powiec mi jak w tym
programie zrobić tak (bo po pierwszej fascynacji mi przeszło i wywaliłem
go):

1. Zadzwonić...
2. Gadać ile mi się chce...
3. Wysłać faks
4. Znowu gadać ile chcę
5. Dostać faks
6. Znowu gadać ile chce
..
..
..
X. Robić to X razy
X+1. Rozłączyć się kiedy chce?
I to wszystko podczas jednego połączenia ma się rozumieć (jak mawiał miś
Uszatek)

Albo może Mr. Danny dasz mi namiar na inny program który to robi i jeszcze
robi to co Bitware (mogę sobie ustawić muliuser mailbox). Przetestowałem już
parę programów typu SuperVoice i Bitware (w tym "zajmujący" WinFax Pro) ale
one chyba są pisane dla Hameryki, gdzie w każdym domciu osobna linia faks,
osobna (albo dwie) telefon i osobna komp z modem, albo stałe łącze i ISDN, a
nie do średniej wielkości europejskiego kraju, gdzie jeszcze niedawno na
telefon czekało się 10 lat mninimum.

Jak dasz mi ten namiar to lecę kupić dwa na raz bo BitWare robi to wszystko,
ale interfejs ma paskudny, chociaż już się przyzwyczaiłem i robię się może
trochę sentymentalny.

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław