Re: monitorowanie pracy procesora

Autor: Przemyslaw Kowalczyk (szeryf_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 14:05:52 MET

Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl) wrote:
: najlepsze co do tej pory w tym względzie widziałem, to
  ^^^^^^^^^

: Nuts & Bolts (chyba nie skopałem nazwy); dla mnie jest super. Oprócz całego
: stada różnych gauge (mierników?) ma też fajne narzędzia, w stylu czyszczenie
: rejestru (odchudził mi rejestr z 2.9MB na 2.3MB, tyle że musiałem zrobić
: później odświeżenie instalki Office 97; przy czym MS Registry Cleaner 4.1

tiaaa, instalki Offica nalezy odswiezac regularnie, bo inaczej pliki gina...
aha, a co to w ogole moze znaczyc: odswiezenie instalki?

: zmniejszył mi rejestr o 50KB, a przestał chodzić słownik Collinsa (kupiony)
: a stary kod nie chciał wchodzić- skończyło się na przywróceniu starej kopii
: rejestru);

ach, a ja myslalem, ze jak cos ma MS w nazwie, to juz nie moze sie stac nic
zlego.... chyba, ze uwazasz, ze nic zlego sie nie stalo?

: są też narzędzia do szyfrowania plików, kasowania z kilkukrotnym zamazaniem

no jasne, bo dyski sa z tektury, i jak sie zamaze raz, to mozna jeszcze jakos
odczytac... ((((:
A czyta Ci Winda pliki z wyprzedzeniem w czasie? To co masz wczytac jutro,
wczytam Ci dzisiaj! ...akurat, gdy bedziesz chcial cos innego zrobic...
        uff
                she / -iq

--
*** Przemyslaw Kowalczyk *** a.k.a. Szeryf / Negative I.Q. ***
***           email: szeryf_at_tempus.ii.uni.wroc.pl          ***