Re: monitorowanie pracy procesora

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 11:05:52 MET

andy wrote:

> W jakims czasopismie widzialem kiedys wzmianke o takim programiku
> shareware, ktory umieszczal sie na pasku z prawej strony i pokazywal
> na mini wykresie prace procesora. Nie moge teraz tego znalesc. Czy
> ktos pamieta jaka ten program mial nazwe, ew. gdzie go mozna znalesc?
> Dzieki...
> ak

hej,

najlepsze co do tej pory w tym względzie widziałem, to
Nuts & Bolts (chyba nie skopałem nazwy); dla mnie jest super. Oprócz całego
stada różnych gauge (mierników?) ma też fajne narzędzia, w stylu czyszczenie
rejestru (odchudził mi rejestr z 2.9MB na 2.3MB, tyle że musiałem zrobić
później odświeżenie instalki Office 97; przy czym MS Registry Cleaner 4.1
zmniejszył mi rejestr o 50KB, a przestał chodzić słownik Collinsa (kupiony)
a stary kod nie chciał wchodzić- skończyło się na przywróceniu starej kopii
rejestru);
są też narzędzia do szyfrowania plików, kasowania z kilkukrotnym zamazaniem
pliku, itp. Jest to shareware, nie pamiętam ile kosztuje, ale z tego co
pamiętam to mniej niż NU, a żre stanowczo mniej zasobów.

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***