Re: monitorowanie pracy procesora

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 10:52:08 MET

Przemyslaw Kowalczyk wrote:
> Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl) wrote:
> : najlepsze co do tej pory w tym względzie widziałem, to
> ^^^^^^^^^
nie rozumiem zaznaczenia. Może ty widziałeś coś lepszego, jeśli tak, to
pochwal się. Nie powiedziłem, że narzędzie jest idealne, tylko najlepsze, z
którymi miałem do czynienia. Np. tak wychwalany Clean Sweep potrafił mi
zawiesić komputer i pare innych głupot.

[ciach]
> tiaaa, instalki Offica nalezy odswiezac regularnie, bo inaczej pliki gina...
> aha, a co to w ogole moze znaczyc: odswiezenie instalki?
??????? rozumiem, kolega nie ma win95/office, ale próbuje coś powiedzieć.
Jest tam coś jak reinstalacja wg ostatnich ustawień (nie pomnę w tej chwili
nazwy).

> : zmniejszył mi rejestr o 50KB, a przestał chodzić słownik Collinsa (kupiony)
> : a stary kod nie chciał wchodzić- skończyło się na przywróceniu starej kopii
> : rejestru);
>
> ach, a ja myslalem, ze jak cos ma MS w nazwie, to juz nie moze sie stac nic
> zlego.... chyba, ze uwazasz, ze nic zlego sie nie stalo?
zaraz, czy ja powiedziałem, że N&B jest produktem MS? Wręcz przeciwnie,
powiedziałem, że produkt MS jest gorszy. A ty na tyle sprytnie wycinasz, że
tego nie widać... grrrrrr... to się nazywa manipulacja... :))))))

> : są też narzędzia do szyfrowania plików, kasowania z kilkukrotnym zamazaniem
>
> no jasne, bo dyski sa z tektury, i jak sie zamaze raz, to mozna jeszcze jakos
> odczytac... ((((:
khm.... poczytaj sobie trochę, zanim się wypowiesz. Jest pewna firma w
Skandynawii, która odzyskuje dane, które były zamazane... Kwestia
technologii i czułości sprzętu... :)

> A czyta Ci Winda pliki z wyprzedzeniem w czasie? To co masz wczytac jutro,
> wczytam Ci dzisiaj! ...akurat, gdy bedziesz chcial cos innego zrobic...
nieeee, za to potrafi czasem wyświetlić piękny niebieski, dosowy ekran
;->>>> (ale to baaaaardzo rzadko)

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***