Oopslook odmawia współpracy

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 12:24:53 MET

Czy ktoś wie czemu Ooopslook przestał mi wcinać wiadomości przy odpowiedzi
znaczkiem (lub jakimkolwiek innym):

Mam zaznaczone to w opcjach (wysyłanie, ustawienia) dla zwykłego tekstu i
nie robi tego. Przedtem było OK, a teraz ani w poczcie ani w newsach. Co
jest? Gdzie pogrzebać? Przeinstalowywać? Próbowałem odznaczać i znów
zaznaczać i nic!

Jak ktoś wie i miał podobnie niech skrobnie sol

Także na priv

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław