Re: Problem z nagrywarka

Autor: Marek Adamski (maaad_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 12:24:27 MET

Poważnie ??? Ale z Ciebie specjalista od SCSI, podziwiam ...no,no...

Ale bez żartów. Pragnę koledze przypomnieć, że większość ludzi używa
programów do nagrywania pod Win95, a jaki to system operacyjny najlepiej
spytać G.Sz. Nagrywałka ma przydzieloną przez system literkę i to jest
fakt. Co dalej z tym robi nie wiem ale błąd o którym pisałem wystąpił.
Pozostaje pytanie, czy był to przypadek, czy też jest to właściwość G95.
Może ktoś ma ochotę na eksperymenty ?

--
Pozdrawiam
Marek Adamski