Re: Konto na "friko.onet.pl" - Problem z wysylaniem & ...

Autor: Marcin (marcin_at_sdfg.edu)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 11:50:31 MET

Jacek Mietliński napisał(a) w wiadomości:
<01bd4cd7$53f2c2a0$75a5ccc2_at_ppp>...

>mialem

>Ciekawe, w sobote wyslalem z ciekawosci test ze swojego "friko" na swoj
>"polbox" i jakos jeszcze nie doszlo...
>A te 5MB to chyba ci sie snily, skoro wracaja pliki rzedu 1,2 MB, wysylane,
>zeby nie bylo watpliwosci, na konto komercyjne, bez ograniczen wielkosci...
>A i ustawienia mam dobre, wiec...

Owszem, ale tam maja ograniczenia wielkosci listu wysylanego, z reszta
sluszne. Takie duze pliki dzieli sie na kilka i dopiero wysyla. 5 MB to w
sumie razem ze strona www, ale jest to sporo. Dziwisz sie ze na polbox nie
doszlo ? Nie moge powiedziec ze normalka, ale polboxowi sie zdarza :((.