Re: Zoltrixy ----> BitWare ----> CID ----> :) ?

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 01:56:49 MET

Spajk napisał(a) w wiadomości: <3503f9aa.65742_at_news.icm.edu.pl>...
>Czy Zoltrixy posiadają funkcję caller identify ? Mam BitWare i
>zainstalowanego w nim Zoltrix-a 33600 na rockwellach. BitWare daje mi
>możliwość włączenia CID, ale nie wiem czy działa, bo tpsa wyłączyła mi
>go (co by ludzie nie mieli za wygodnie).

Caller ID zależy od tego czy udostępnia ci taką usługę firma telefoniczna.
Info zawarte jest z reguły między 1 i 2 dzwonkiem. Nie sprawdzisz tego bo:

TP SA nie udostępnia Caller ID, ale zawsze się możesz zapytać czy zrobią dla
Ciebie wyjątek za drobną opłatą.

Obecnie raczej większość modemów posiada Caller ID, więc Zoltrix chyba
też...

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław