Re: Automatyczna sekretarka + fax

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 01:35:18 MET

Sylwester Łazar napisał(a) w wiadomości:
<01bd4ba6$3a41ff60$LocalHost_at_big>...
>Czy ktoś ma skonfigurowany (i działający) modem w ten sposób, aby modem
>mógł równocześnie odbierać faksy i być automatyczną sekretarką?
>Jakiego oprogramowania najlepiej użyć?
>Dzięki.

Ja tak mam. Jest do tego mnóstwo programów. Pięknie wyglądających i bardzo
zajmujących (vide WinFax Pro: >15Mb), ale mi się najbardziej (TYLKO i
WYŁĄCZNIE ze względu na funkcjonalność) podoba: Bitware

Używam wersji 3.30 (instalacja 2 x 1,44)

P.S.
Czy jest już nowa wersja, czy Cheyenne ma w Polsce dystrybutora?

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław