Re: AWE 64 - odgrywanie kilku sampli na raz

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 19:28:14 MET

On 9 Mar 1998 11:51:56 GMT, lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl (Zbigniew
Lukasiak) wrote:

>Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl) wrote:
>: Leslaw Frydel wrote:
>: na moim GUS PnP bez problemu do 4 wav jednocześnie :))))))
>Czesc
>Ludzie dobijta mnie ;) Na moim AWE64 mam bez problemu 64 wav
>jednoczesnie - Impulse tracker ver2.14 64 kanaly jednoczesnie
>na sterowniku od SB 16 (nawet w okienku W95),
>256 wav jednoczesnie podobno tez sie da zrobic.
>A jak napisze mikser to 10^10 wav da sie zrobic
>(na szczescie nie umiem i mi sie nie chce;).
>Tylko ze jesli bym mial dowolna karte muz to tez daloby sie zrobic.
> [...]

Wszystko jestt jasne (nareszcie jakas sensowna odpowiedz na moje
pytanie). Tylko powiedz mi jeszcze jedno - jesli jest to mozliwe (a
piszesz, ze jest), to jak to w morde jeza zrobic aby puscic mp3 a
jednoczesnie grac w gre ktora raz na ruski rok wyda dzwiek (oczywiscie
wav) i, zeby ten dzwiek byl sluszalny.
Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl