Re: AWE 64 - odgrywanie kilku sampli na raz

Autor: Zbigniew Lukasiak (lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 12:51:56 MET

Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl) wrote:
: Leslaw Frydel wrote:
: na moim GUS PnP bez problemu do 4 wav jednocześnie :))))))
Czesc
Ludzie dobijta mnie ;) Na moim AWE64 mam bez problemu 64 wav
jednoczesnie - Impulse tracker ver2.14 64 kanaly jednoczesnie
na sterowniku od SB 16 (nawet w okienku W95),
256 wav jednoczesnie podobno tez sie da zrobic.
A jak napisze mikser to 10^10 wav da sie zrobic
(na szczescie nie umiem i mi sie nie chce;).
Tylko ze jesli bym mial dowolna karte muz to tez daloby sie zrobic.
To nic ze bedzie totalna sieczka ale da sie zrobic.
A teraz na powaznie i "po chlopsku"
- na wyjsciu KAZDEJ karty muzycznej jest przetwornik
cyfrowo-analogowy zamieniajacy wartosci liczbowe na napiecia
(jak sama nazwa wskazuje) - jak ten przetwornik zostanie
wykorzystany i czy przed nim bedzie mikser - to zalezy
od producenta karty i producenta oprogramowania,
tego czy system pozwala na jednoczesna obsuge okreslonych zdarzen.
Np. driver w Win + potrzebne odgrywarki musialyby "wyczuc"
ze nastepny program "chce" grac wave i odpalic odpowiedni
mikser. Z pretensjami do pana B.G., ze zamiast
zaimplementowac (coz za madre slowo ;) "taki automikser"
woli po prostu zablokowac drugiemu programowi dostep do
odgrywania wav.
Przeprasza wszystkich za uproszczenia myslowe
Pozdrawiam
Zbigniew Lukasiak lukasiak_at_phys.uni.torun.pl