Re: Czy nagrywanie jest wiedza tajemna?

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 12:51:31 MET

On Mon, 09 Mar 1998 15:49:05 GMT, adek_at_kki.net.pl (A_Zet) wrote:

Jako uzupelnienie poprzedniego postu, moze to wprawnych w uzywaniu
nagrywarek na cos naprowadzi, ponizsza glosa:

> [...] nagrywarke
>CDRW2260 PLUS (ATAPI, a Easy-CD Pro nie wiedziec czemu odnajduje to
>urzadzenie jako "SCSI CD ReWritable 2x2x6 (0,1,0)").

Jak pisalem, ten pierwszy dysk CD-R widoczny jest tylko w odtwarzarce,
i tylko na moim kompie, a tu chce dopisac, ze nagrany dysk CD-RW
widoczny jest tylko w odtwarzarce... ale to moze feature mojej
odtwarzarki, ktora czyszcze dosc zapamietale i nigdy nie wiem, czy ona
nie odczytuje bo to jej wina czy tez wina krazka... Musze sprawdzic na
innym kompie. W tej chwili bardziej mi zalezy na sprawie CD-R.

[...]
>Okazuje sie, ze w nagrywarce TEJ plytki czytac nie moge,
>natomiast w drugim napedzie na tym samym komputerze - (odtwarzarka
>Philips x6) wszystko JEST jak trzeba, to co chcialem nagrac jest
>nagrane i moge odczytac bez problemu.

To znaczy jest tak, jesli idzie o nagrywarke: mimo, ze zadnych
katalogow nie widac, sama plytka jest widoczna w okienku shella ale
jako pusta. W sesji DOS napisalem komende DIR i otrzymalem informacje:

"Wolumin w stacji dyskow F nie ma etykiety
Numer seryjny woluminu: 0000-0007
Katalog F:\
Nie odnaleziono pliku
679 477 248 bajtow wolnych"

Natomiast jak pisalem w odtwarzarce jest widoczny ten krazek
i podobny zabieg dal komunikat:

"Wolumin w stacji dyskow E: 980308_1850
Numer seryjny woluminu: 0A63-7E63
Katalog E:\
Nazwa_moja <DIR> 98.03.08 nazwa_moja
        0 plikow 0 bajtow
        1 katalog 0 bajtow wolnych"

i wszystko moge czytac.

Bardzo prosze o pomoc zielonemu.

Pozdawiam
Adolf Żmudzin

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA